Friday 24 August 2012

Sophie masih baru di Johor Bahru..

Kalau syarikat avon ke..cosway ke...mesti korang dah biasa dengar kan? Tapi Sophie Paris? Untuk pengetahuan para blogger..saya pun dapat tahu daripada seorang BFF saya.. she is so into sophie's fashion. Saya pula salah seorang penggemar produk kecantikan dan fashionable stuff, so i join without even asking..although dengar2 macam MLM..memang MLM pun..MLM in fashion business (build your own network plan)

MLM?? Multilevel Marketing?? eeyeww...me also very against MLM, tapi sebenarnya mentaliti kita.. Kebanyakan MLM yang kita dengar, upline penipu...upline penipu. So sebenarnya MLM penipu ke atau manusia tak betul yang buat perangai? 

Okay folks, inilah pengalaman saya bersama Sophie Paris.. Saya hanya bayar RM15 untuk starter kit..untuk SEUMUR HIDUP.. ye..SEUMUR HIDUP...takde yuran bulanan. Kalau tanya saya kena maintain tak, takde sales pun takpe, cuma kitalah yang rugi sebab tak dapat bonus. Biasalah, siapa yang usaha, dialah yang dapat kan? Mana ada rezeki Allah turun dari langit wahai manusia..Allah suruh cari, Allah suruh usaha. RM15 tak rugi apa kan? bukan RM15000.. Then, kita dapat katalog and are ready to start our business. Mudah tak mudah? 

Modal untuk katalog tu..nak lebih kenalah beli. Itu je.. so guys, kalau berminat nak berniaga dengan modal starting RM15 ni..bolehlah calling2 saya.

012-7558125 (Shaz)
Jangan serik  baca blog saya, terus click follow okay?

No comments:

Post a Comment